ترانه های زخمی
ترانه های زخمی
ای وای زمحرومی دیدار و دگر هیچ

 تو نگاهم تموم غصه عالم رو دارم

                                      از همه خوب و بد دنیا همین غم رو دارم

توصدام لرزش اندوهه که فریاد می زنه

                                      زخم ناراحتی رو هر جا که میخاد می زنه

دستم از رعشه تنها شدنم لبریزه 

                                      دلم از اینکه بگی من نمیام می ریزه

حس غربت تو گلوم بغض نگفتن باهاشه

                                       طعنه دوری تو نمک به زخمم می پاشه

رنجم از دیدنت و ندیدنت مثل همه

                                        صد سالم باهام باشی بازم برای من کمه

درد و رنج از در و دیوار دلم معلومه

                                        قلبم از اول دنیا به درک محکومه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 15 آبان 1391برچسب:شعر , لرزش اندوه, توسط فرانک
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.